Mô tả công việc
  • Follow up daily work in & out.
  • Make monthly timesheet and wage sheet.
  • Forward Candidate Evaluation Checklist to Accounting department who is in charge of calculating wage; make Candidate Evaluation Checklist when candidates start probation.
  • Conduct checking staffs’s timesheet, make employees’ sum-up timesheet and overtime sheet, send to employees sign, then get approval from head of department, and forward to accounting department to calcuate employees’ wage.
  • Employees’termination and leave of absence control.
  • Translate company’s technical documents & profiles.
  • Draft up reports both in Vietnamese and English.
  • Conduct other tasks that are assigned by head of department.
Yêu cầu công việc
  • College, Bachelor’s degree in Business Administration, Economic
  • At least 2-4 years of experience in the field
  • At least 2 years relevant experiences in manufacturing companies (Garment industry is preferred)
  • Proven experience as HR officer, administrator or other HR position
  • Knowledge of HR functions (pay & benefits & development etc.)
  • Understanding of labor laws and disciplinary procedures
  • Good communication, team work and inter-personal skills
Phúc lợi công việc
  • Competitive salary + bonus
  • Provide 2 free meal/day
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 490 / 2
Từ khóa:
HR Staff
Logo Công ty TNHH May Mặc Leading Star Việt Nam Công ty TNHH May Mặc Leading Star Việt Nam
Lô C, đường số 3, khu công nghiệp Đồng An - Phường Bình Hòa - TX Thuận An - Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/08/2019

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 35 tuổi
HR Staff
Công ty TNHH May Mặc Leading Star Việt Nam
Nộp đơn