Mô tả công việc

HRGA Manager functions (Management about: Legal, HR, General Affairs and IT)
1. Human Resources
- Create and implement the Company's Human resources assessment system.
- Planning and controlling the human resources budget.
- Ensure the departmental personnel's stability.
- Oversee the recruitment, training, and development of human resources.
- Create and propose remuneration policies; HRGA processes, rules, and regulations; Deploy and guide departments in their implementation.
- Overseeing periodic human resource evaluations in accordance with evaluation regulations.
- Salary, bonus, regime, and policy management (social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance ....).
- Managing internal communication and creating a corporate culture.
- Dealing with labor relations issues.
2. Administration
- Manage administrative, clerical, and archival tasks.
- Create processes, regulations, and management systems for stationery, equipment, and tools...
- Management of security and order, property protection, and workplace sanitation.
3. IT
- Monitor IT systems.
4. Legal
- Participate in assessing the legality of documents issued by the Board of Directors.

Yêu cầu công việc

- University graduate or higher with a major in Human Resource Management, Law, or other related field.
- Understanding and mastering the Labor Code, the state's labor and salary regulations.
- At least 5 years of experience as Head of Human Resources Administration, Head of Human Resources Department, or an equivalent position.
- Professional knowledge of human resources and administrative activities in the company.
- Communication skills; ability to analyze and manage situations.
- Capable of managing labor relations and communication.
- Able to work under pressure and with high intensity.
- Excellent command of the English language.
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC: Lô 42C, KCN Quang Minh, Mê Linh, Hà Nội

Phúc lợi công việc

- Lương hấp dẫn, thưởng năm và thưởng các ngày lễ tết. Tăng lương hàng năm. Làm việc từ thứ 2 - thứ 6
- Tham gia BHXH bắt buộc, bảo hiểm 24/7. Đầy đủ chế độ phúc lợi theo luật định. Khám sức khỏe hàng năm
- Xe đưa đón nhân viên, hỗ trợ ăn trưa tại canteen, hỗ trợ điện thoại hàng tháng.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 491 / 1
Logo Công ty TNHH Maxrent Việt Nam Công ty TNHH Maxrent Việt Nam
Lô 42C, KCN Quang Minh, Mê Linh, Hà Nội- Lương hấp dẫn, thưởng năm và thưởng các ngày lễ tết. Tăng lương hàng năm. Làm việc từ thứ 2 - thứ 6 - Tham gia BHXH bắt buộc, bảo hiểm 24/7. Đầy đủ chế độ phúc lợi theo luật định. Khám sức khỏe hàng năm - Xe đ
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/02/2023

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng
Human Resources, Hrga, Administration, Quản Lý Hành Chính Nhân Sự, Pháp Chế Doanh Nghiệp

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
HRGA Manager
Công ty TNHH Maxrent Việt Nam
Nộp đơn