Mô tả công việc
  • Assist the Manager in all related leasing activities
  • Coordinate with all concerned departments during leasing negotiation
  • Conduct market research when necessary to support certain requirements of the department and the Company at different stages of our projects.
  • Basing on market data, propose concept, leasing and plans for the department and the Company to achieve our business targets.
  • Plan and monitor the allocated tasks
  • Prepare and update leasing documents
  • Keep lease document in good condition of preservation, order and updated.
  • Using Auto Cad to design retail layout
  • Performs other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s Degree in Estate Management, Business Administration, or its equivalent
  • Good command both of English and Vietnamese writing and speaking skills
  • Proficiency with MS Office application
  • Excellent planning, analytical, presentation and organizational skills.
  • Exceptional communication skills, as well as interpersonal style relating well to all levels within an organization
  • At least 1-2 years’ experience in retail/leasing/sales.
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 361 / 1
Logo Công ty Cổ phần Maison Retail Management International Công ty Cổ phần Maison Retail Management International
Vincom Center Tầng 19, 72 Lê Thánh Tôn, phường Bến Nghé, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/09/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Leasing Junior
Công ty Cổ phần Maison Retail Management International
Nộp đơn