Mô tả công việc
  • Monitor and maintain the quality of customers’ network service provided by KDDI Corporation.
  • Contact and corporate with KDDI’s Telecommunication partner to solve trouble occured to customers’ service.
  • Seek for solution to improve and enhance the quality of service.
Yêu cầu công việc
  • 21 to 25 years old.
  • College degree or above.
  • Fluent in English.
  • No major or experience required.
  • Positive.
  • Willing to learn and acquire new knowledge.
  • Able to work in both shifts (Day shift, night shift).
Phúc lợi công việc
  • Meal allowance: 270.000.
  • Parking allowance: 170.000.
  • Shift allowance for night shift workers.
  • Award for excellent individual and team.
  • Tet gifts.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 351 / 1
Logo KDDI Vietnam - HCM GNOC (Ho Chi Minh Global Network Operations Center) KDDI Vietnam - HCM GNOC (Ho Chi Minh Global Network Operations Center)
Tòa nhà QTSC Building 9, đường số 3, Công viên phần mềm Quan - phường Tân Chánh Hiệp - Quận 12 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ, từ 21 tới 25 tuổi
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
KDDI Vietnam - HCM GNOC (Ho Chi Minh Global Network Operations Center)
Nộp đơn