Mô tả công việc

- Check rate with Airlines/Shipping Lines, Co-loader, Oversea Agents to quote to clients the best solutions of integrated logistics service (Air-Sea Freight, Road transportations, Customs Clearance,…).
- Check and update schedules of carriers, airlines, co-loaders as required to clients/sales; and send the booking upon request of sales/client.
- Support and solve all requirements of customer (pick up and drop off containers, free time, closing time, SI cut off, customs clearance, goods insurance,...).
- Follow up, check, and update status of shipment and delivery; coordinate with client and internal department to solve the arising problem (If any).
- Data entry via internal system.
- Collaterate with relevant parties to solve problems arising.

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in economics or related fields.
- Over 2 years experience in Logistics and Forwarding field, especially in documentation and operation.
- Good English skills, computer skills and communication skills.
- High responsibility, being able to work under pressure.
- Being service-minded, careful, hard-working and positive thinking.
- Honest, passionate, cheerful.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 301 / 0
Logo Công Ty TNHH Super Cargo Transport (Super Cargo Service Co.,ltd) Công Ty TNHH Super Cargo Transport (Super Cargo Service Co.,ltd)
27/6N Nguyễn Văn Vĩnh, P4, Tân Bình, TP HCM/ 04 Floor, Kinh Do Building, No. 292 Tay Son Street, Dong Da District, Hanoi
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 24 tới 32 tuổi
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công Ty TNHH Super Cargo Transport (Super Cargo Service Co.,ltd)
Nộp đơn