Mô tả công việc
  • Duties include assisting U.S clients in the processing of new hire requests in their internal systems, consultant support, collection of new hire paperwork, execution of U.S Federal I9 and E-Verify requirements, initiation.
  • Tracking of pre-employment drug.
  • Background screens, and ensure due diligence is performed to comply with U.S regulations.
Yêu cầu công việc
  • University degree with 1 - 2 of years experience in Customer Service; Customer Care; Call Center; Agency Admin/Support.
  • Advanced MS Word, MS Excel and MS Access skills are a plus.
  • Detail-oriented and be able to maintain composure under pressure.
  • Demonstrated ability to handle multiple tasks.
  • Proficient in English and Vietnamese both in speaking and writing.
  • Ability to build strong relationships with clients and colleagues.
  • A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions.
  • The ability to learn independently by doing, to think strategically, and foremost to execute.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 548 / 1
Logo Công Ty TNHH Tư Vấn Innovature Công Ty TNHH Tư Vấn Innovature
Floor 3, Copac Square Building, 12 Ton Dan, D.4, HCMC
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công Ty TNHH Tư Vấn Innovature
Nộp đơn