Mô tả công việc

- Maintain the relationship with customers.
- Cooperate with factory to solve the problems to reach the customers' requirements (Quality, ETD...). Open production orders
- Control the production orders to delivery on time & best quality; Receiving email, tel and feedback to cus.
- Follow up ETD to feedback to cus.
- Update list short leadtime to fact & feedback to customer.

Yêu cầu công việc

- Allowances: meal 25k/day, petrol, diligent, lunch...
- 12 annual leave per year
- Pay insurance (SI, UI, HI) according to the law
- 13th month salary and bonus

Phúc lợi công việc

- Experience: Priority has experience in textile industry, customer care
- Skills: communication, negotiation, negotiation, problem solving
- Good communication in Chinese

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 186 / 0
Logo Công ty TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam) Công ty TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam)
Lô B2-7 Khu công nghiệp Tây Bắc Củ Chi - Thị Trấn Củ Chi - Huyện Củ Chi - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam)
Nộp đơn