Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Mô tả công việc
- Maintain the relationship with customers.
- Cooperate with factory to solve the problems to reach the customers' requirements (Quality, ETD...). Open production orders
- Control the production orders to delivery on time & best quality; Receiving email, tel and feedback to cus.
- Follow up ETD to feedback to cus.
- Update list short leadtime to fact & feedback to customer.
Yêu cầu công việc
- Allowances: meal 25k/day, petrol, diligent, lunch...
- 12 annual leave per year
- Pay insurance (SI, UI, HI) according to the law
- 13th month salary and bonus
Phúc lợi công việc
- Experience: Priority has experience in textile industry, customer care
- Skills: communication, negotiation, negotiation, problem solving
- Good communication in Chinese
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
13/01/2021
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Chăm sóc khách hàng
Bất kỳ
Cao đẳng
Nam nữ
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Nhãn Mác SMT (Việt Nam)