Mô tả công việc

- Visit customers, maintain the relationshop with customers to get new orders.
- Cooperate with factory to solve the problems to reach the customers' requirements. Open sample order with new artwork
- Control the sample orders from development; Receiving email, tel and feedback to cus.
- Follow up ETD to feedabck to cus.
- Update list short leadtime to fact & feedback to customer.
- Make catalogue new sample

Yêu cầu công việc

- Experience: Priority has experience in textile industry, customer care
- Skills: communication, negotiation, negotiation, problem solving
- Good communication in English

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 297 / 0
Logo Công ty TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam) Công ty TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam)
Lô B2-7 Khu công nghiệp Tây Bắc Củ Chi - Thị Trấn Củ Chi - Huyện Củ Chi - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tuổi
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (English Speaking)
Công ty TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam)
Nộp đơn