Mô tả công việc

AMIN:

  • Achieves financial objectives by anticipating requirements; submitting information for budget preparation; scheduling expenditures; monitoring costs; analyzing variances
  • Recording office expenditure and managing the budget
  • Organises all of the administrative activities that facilitate the smooth running of an office
  • Make sure that office equipment is maintained, relevant records are up to date and that all administration processes work effectively
  • Purchases materials and forms by obtaining requirements; negotiating price, quality, and delivery; approving invoices
  • Maintaining the condition of the office and arranging for necessary repairs
  • Be responsible for all insfrastructure of Hung Yen Factory

RECRUITMENT:

  • Be responsible for recruitment for Hung Yen (non_management levels)
  • Double check with recruitment team about entry employees to make sure the information go right with employee record
  • Keep update policy with Recruitment team to ensure recruitment in compliance
  • Support Recruitment team in conducting Induction program on the joining date of new employees

TRAINING:

  • Organise all training activities (workers and office staffs)
  • Look for and evaluate qualified training suppliers match company's culture & demand
  • Follow up tranees’ evaluation after training course
  • Contribute and create improvements for training activities
Yêu cầu công việc
  • Bachelor of Human Resource or relavent
  • At least 3 years experience in HR & Admin
  • Ability to have strong collaboration with any kind of people
  • Be active enough to handle all tasks with the assigned role
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 645 / 0
Logo Công ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên Công ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên
613 Trần Đại Nghĩa, P.Tân Tạo A, Q. Bình Tân, TPHCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/11/2018

Nơi làm việc
Hưng Yên

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 30 tuổi
Nhân Viên Hành Chánh - Nhân Sự (Hưng Yên)
Công ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên
Nộp đơn