Mô tả công việc

- Control, monitor, set up and manage safety, health and environment (SHE) policy both warehouse and transportation operation.
- Analyze operation to identify unsafe act and unsafe condition as well as set up preventive actions and processes to ensure safety in operation both warehouse and transportation.
- Provide action plan according to SHE in order to minimize risks and accidents within operations.
- Manage, control and monitor operations of internal staffs, contractors and all stakeholder to ensure safety within operation.
- Corporate with SCG Logistics in Bangkok to set up safety training course.
- Suggest and give training to internal staffs and contractors to ensure safety environment in the working area.
- Investigate all accidents happened to perform preventive action and to ensure that it will not be occurred again.
- Collect and record data statistics and provide report/ suggest of SHE management.
- Do other assigned tasks from managers.

Yêu cầu công việc

- Education: Bachelor degree in related field.
- 2 - 3 years experience in Safety industry
- Good at Microsoft Office and English (speaking and writing skills)
- Good at independent work and teamwork.
- Honest, careful, enthusiastic and able to work independently.
- Analytical and problem-solving skills.

Phúc lợi công việc

- Exchange added in the interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 414 / 1
Từ khóa:
Nhân viên HSE
Logo Công ty TNHH Giấy Kraft Vina (SCG) Công ty TNHH Giấy Kraft Vina (SCG)
Lầu 10 tòa nhà An Phú, 117-119 Lý Chính Thắng, Phường 7, Quận 3, Tp.HCM/ Lô D-6A-CN, khu công nghiệp Mỹ Phước 3 - Phường Thới Hòa - Thị Xã Bến Cát - Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam
Nhân Viên HSE [SCG International]
Công ty TNHH Giấy Kraft Vina (SCG)
Nộp đơn