Mô tả công việc

• Preparing petty cash voucher.
• Updating and maintaining VAT output.
• Compiling data and preparing a variety of reports (VAT, etc…).
• Preparing lists of recharges and post to the management system.
• Reconciling records, journals, and ledgers as needed.
• Issue office invoices and in-charge every issue relating billings.
• Assisting with journal entries and other tasks (If any).

Yêu cầu công việc

• Bachelor degree from Accounting/Finance or related majors.
• At least 1 - 2 year of work experience.
• Proactive, detail-oriented and able to meet tight deadlines.
• Good analytical and multiple-task skills.
• Good command in English, both speaking and writing.
• Competency of Microsoft applications (Excel, Word, PowerPoint, etc...).
• Good teamwork spirit and skill, self-motivated and willing to learn.

Phúc lợi công việc

• Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 323 / 0
Logo Công ty TNHH PWC (Việt Nam) Công ty TNHH PWC (Việt Nam)
Số 29, Đường Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh; Tầng 16, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Lô E6, Khu đô thị Cầ - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Kế Toán Ngân Hàng
Công ty TNHH PWC (Việt Nam)
Nộp đơn