Mô tả công việc

1. GENERAL REQUIREMENTS
- To execute all duties assigned by Administrative Manager / GM / DGM.
- To receive visitors.
- To receive incoming calls and to dial phone for all departments.
2. WORK RELATIONSHIP
- Under direct supervision of Adm. Manager.
- To hand internal memo to other departments.
- In contact with the maid for serving drink for visitors / GM
3. DUTIES
- Welcome guests
- Make the filling of all correspondences for each project, all incoming and out-going mail / fax / email on master files.
- Send and receive mail
- Manage and distributing stationery.
- Save and send internal memo
- Compile, translate, type any documents as per request of Adm. Department / GM / DGM
- Receive and make calls for all departments.
- Record all fax / mail / correspondences / to record all outgoing calls.
- Update intercom all employees
4. AUTHORITIES
- To report / suggest any repair / change the office furniture equipments
- To submit to Purchasing Department materials requisition requested at the end of each month.

Yêu cầu công việc

- 01 year of working with foreign companies.
- Economics/ Laws/ Foreign Language Secretary training course.
- Good communication skills.
- Computer skills.
- English level C, French (optional).
- Advanced knowledge of software operations.
- Translation/ interpretation.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 279 / 0
Từ khóa:
Nhân Viên Lễ Tân
Logo Công ty TNHH Vivablast Việt Nam Công ty TNHH Vivablast Việt Nam
Lô B1, Đường số 2 ,Khu Công nghiệp Bình Chiểu - Phường Bình Chiểu - Quận Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 21 tới 28 tuổi
Nhân Viên Lễ Tân (Receptionist)
Công ty TNHH Vivablast Việt Nam
Nộp đơn