Mô tả công việc
  • Release & follow up pending PR & PO in ERP.
  • Monitor delivery closely to meet production schedule.
  • Regularly keep price up-to-date & competitive.
  • Sourcing new products/services as requested from end-users.
  • Manage & develop supplier & product items for assigned category.
  • Manage all purchasing records (PO, contracts, docs,…) are up to date.
  • Handle input invoices & support track payment for supplier.
  • Co-operate with QC to solve all quality problems and improve suppliers’ quality.
  • Additional duties and responsibilities as instructed by function head from time to time.
Yêu cầu công việc
  • Degree in Accounts/Finance; Supply Chain, Business Administration or related field preferred.
  • Solid knowledge and understanding of purchasing processes, policy, and systems.
  • At least 1 year experience as purchasing officer.
  • Proficient computer skills, including Microsoft Office Suite (Word, PowerPoint, Outlook, and Excel).
  • Excellent verbal and written communication skills.
  • Able to negotiate, establish, and process contracts.
  • Able to multitask, prioritize, and manage time efficiently.
  • Accurate and precise attention to detail.
  • Integrity, energy, teamwork and customer oriented.
  • Growth mindset and Humble.
Phúc lợi công việc
  • Performance bonus, premium insurance.
  • 14 AL days/year.
  • Flexible time, without controlling working time but result-oriented.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 411 / 1
Logo Công ty TNHH Phân Phối Hữu Toàn Miền Nam Công ty TNHH Phân Phối Hữu Toàn Miền Nam
101D Cộng Hòa, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Mua Hàng (Purchasing Executive)
Công ty TNHH Phân Phối Hữu Toàn Miền Nam
Nộp đơn