Mô tả công việc
  • Receive and understand all Tender specifications.
  • Liaise with related Departments and prepare all proposals/documentation required for tender submissions (I.e. R&D, QA, Production, Planning).
  • Ensure quotations/tenders/customer inquiries are submitted/responded in a timely manner.
  • Planning, budgeting, coordinating, and attending to client’s requirements.
  • Compiling tender and supporting documents.
Yêu cầu công việc
  • 1 year experience in Sales admin/Logistics/Business is preferred.
  • Strong attention to Detail.
  • Good interpersonal communication skills.
  • Use your own initiative and be able to work independently.
  • Must be fluent in English.
  • Must be computer literate in MS Office Suite (Word, Excel & PowerPoint).
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 456 / 0
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai, P. Bến Thành, Q. 1,Tp. Hồ Chí Minh (TPHCM)
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Sale Admin
Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn