Mô tả công việc
  • Process orders via email or phone
  • Check data accuracy in orders and invoices
  • Contact clients to obtain missing information or answer queries
  • Maintain and update sales and customer records
  • Develop monthly sales reports
  • Communicate important feedback from customers internally
  • Ensure sales targets are met and report any deviations
  • Stay up-to-date with new products and features
Yêu cầu công việc
  • Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent is a plus
  • MS Office (MS Excel in particular)
  • Understanding of sales performance metrics
  • Excellent organizational and multitasking skills
  • Ability to work under strict deadlines
  • Certification in Marketing, Sales or a relevant field is a plus

PREFERRED SKILLS

  • Experience within the hotel reservation department, front desk, and sales
  • Experience using the PMS system
  • Preferential Language: Korean, Japanese
Phúc lợi công việc
  • Market leading salaries;
  • 13th-month salary;
  • Extra healthcare insurance and checkups;
  • Company events: Company trips, team building, employee care, ….
  • Friendly management, flexible semi-scrum/agile environment.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 320 / 5
Logo Công ty TNHH Ohmyhotel&Co Vn Công ty TNHH Ohmyhotel&Co Vn
Khu F7-BCD, Tầng 7, Toà nhà Mach, 127 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/03/2024

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Khác

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Nhân viên Sale Admin
Công ty TNHH Ohmyhotel&Co Vn
Nộp đơn