Mô tả công việc
  • Clearing outstanding invoices of customers (paid by cash or by bank transfer).
  • Daily checking unallocated invoices.
  • Daily checking the total amount booked in SAP with actual collection from Cashier.
  • Updating the AR form based on detail summary for each delivery man and comparing with the report of Cashier.
  • Verifying and making adjustment in SAP system if any differences occur.
  • Adjusting bank account if any infomation is not correct.
Yêu cầu công việc
  • Graduated College/University.
  • Have working experience of finance/ accountant related.
  • Good at Microsoft offices (Word, excel,...).
  • English: basic level.
  • Careful, Accurate, Well-Organized, Team Work,Capable to work independent, well planning.
  • Temporary contract of 7 months (Maternity replacement).
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 419 / 0
Logo Công ty TNHH Zuellig Pharma Việt Nam Công ty TNHH Zuellig Pharma Việt Nam
Tầng 4&5, Maritime Bank Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, P. Nguyễn Thái Bình, Q. 1, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
16/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Thu Hồi Công Nợ
Công ty TNHH Zuellig Pharma Việt Nam
Nộp đơn