Mô tả công việc
  • Conduct and manage the monthly payroll for all branches accurately and timely.
  • Maintain employee benefits and compensation records as regulations.
  • Monitor works of SI, HI, UI (Main Task)
  • PIT declaration and finalization under the labor law
  • Liaise with external vendors to supervise and check the insurance matters for the employees.
  • Administrate the salary documents and update the database as company standard
  • Review, evaluate and modify compensation policies to ensure that programs are competitive and in compliance with legal requirements
  • Other tasks assigned by C&B Manager

** Further details will be discussed upon interview

Yêu cầu công việc
  • University graduate with major in B.A, Human Resource, Finance, Economic...
  • Good knowledge in the Labor and related Employment Law
  • High Passion in HR, speacialized in C&B.
  • Experience: Working in C&B in retail, service industry for over 3 years, have professional knowledge and strongly understand about Payroll, Insurance and PIT
  • Skills: Solving problem, Teamwork skills, presentation, good at excell & HR Management Software
  • Additional requirements: Responsible, be able to work independently and under high pressure, detail
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 503 / 0
Logo Công Ty CP Quốc Tế Auchan Công Ty CP Quốc Tế Auchan
Văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 3, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10, TP HCM
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/06/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Payroll Executive - Chuyên Viên Tính Lương
Công Ty CP Quốc Tế Auchan
Nộp đơn