Personal Assistant
Mô tả công việc
- Provide administrative services; Prepare and manage correspondences, report/documents; Set up/maintain filing system.
- Provide secretarial support; Prepare for meetings; Take, type and distribute minutes of meetings
- Liaison with internal and external contracts; Arrange and confirm appointments; Coordinate the flow of information both internally and externally; Organise and coordinate meetings, conferences, travel arrangements
- Perform other related duties as required
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in relevant field.
- Good computer skills: MS Office…
- Fluent English coomunication.
- At least 3 years experience in personel assistant.
- Administrative and communication skills.
- Worked in a hospital enviroment, preferred.
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
Personal Assistant07/11/2019
Bình Dương
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Tiếng Anh
Đại học
3 năm
Nữ, từ 25 tới 28 tuổi
Công ty Cổ phần Bệnh viện đa khoa Quốc tế Hạnh Phúc