Mô tả công việc

- Provide administrative services; Prepare and manage correspondences, report/documents; Set up/maintain filing system.
- Provide secretarial support; Prepare for meetings; Take, type and distribute minutes of meetings
- Liaison with internal and external contracts; Arrange and confirm appointments; Coordinate the flow of information both internally and externally; Organise and coordinate meetings, conferences, travel arrangements
- Perform other related duties as required

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in relevant field.
- Good computer skills: MS Office…
- Fluent English coomunication.
- At least 3 years experience in personel assistant.
- Administrative and communication skills.
- Worked in a hospital enviroment, preferred.

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 360 / 1
Từ khóa:
Personal Assistant
Logo Công ty Cổ phần Bệnh viện đa khoa Quốc tế Hạnh Phúc Công ty Cổ phần Bệnh viện đa khoa Quốc tế Hạnh Phúc
Số 18 Đại lộ Bình Dương, Thị Xã Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/11/2019

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 28 tuổi
Personal Assistant
Công ty Cổ phần Bệnh viện đa khoa Quốc tế Hạnh Phúc
Nộp đơn