Mô tả công việc

- Ensure customers pay on time and chase any overdue invoices.
- Manage the timely and effective collection of all debts.
- Maintaining contact with clients to ensure invoices are clear for payment.
- Resolving queries both internally and externally around outstanding invoices. Improve and implement debt collection processes when there are any overdue invoices and initiate legal procedures if necessary.
- Preparation of statements, client status report, reconciliation accounts and all relevant information as required.
- Calculating marketing supporting fee and getting documents from customers.
- Posting and allocating daily receipts to accounting systems.
- Establish and maintain good customer relationships, both internally and externally at all levels.

Yêu cầu công việc

- Education: Bachelor's Degree in Accounting;
- At least 3 years in the same level (distribution);
- Strong analytical skills and excellent attention to detail;
- Good acumen for problem-solving;
- Excellent time management skills and ability to prioritize a demanding workload;
- Knowledge of the accounting processes;
- Problem-solving skills;
- Clear/ efficient written and oral communication;
- Excellent in using Microsoft office, especial on excel, PPT, data storage skills;
- Good English communication.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 627 / 0
Logo Công ty CP Liên minh Thương mại Việt Nam Công ty CP Liên minh Thương mại Việt Nam
21 Phùng Khắc Khoan, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Receivable Accountant (MT Channel)
Công ty CP Liên minh Thương mại Việt Nam
Nộp đơn