Mô tả công việc
  • Welcomes visitors by greeting them, in person or on the telephone; directing and announcing them appropriately; answering or referring inquiries.
  • Receive and sort daily mail and deliveries.
  • Meeting room bookings and updating schedule meeting/ appointments
  • Monitor, order suppliers and distributing office equipment (stationary, telephone card, …) by following procedures.
  • Assist and maintain the administration activities assigned.
  • Perform other clerical administration tasks.
Yêu cầu công việc
  • Graduate College and have atleast 1 year working experience
  • Honest, trustworthy, respectful and flexible
  • Friendly and polite
  • Good at Communication skill
  • Professional appearance and nice manner
  • Abilityto be resourceful and proactive in dealing with issues
  • Microsoft Office skills
  • Ability to work independently orunder high pressure
Phúc lợi công việc
  • Equipment for the work.
  • Social insurance, health insurance and unemployment insurance
  • 13 annual leaves
  • Benefit policies according to the company's regulations.
  • Private Health Insurance
  • Annual Team building
  • Annual health check
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 374 / 1
Logo Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh	Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh
Tầng 17, Tòa Nhà Lim 2, Số 62A Cách Mạng Tháng Tám, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/07/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Receptionist (Cum Administrator)
Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh
Nộp đơn