Mô tả công việc

• Answering and transferring all incoming calls.
• Greeting / welcoming clients and visitors of the Company.
• Arranging local transportation when necessary.
• Booking ferry / air tickets/accommodation.
• Taking care of the maintenance of all equipment/machines such as telephones, fax machine, etc.
• Making tea / coffee for visitors and the Management.
• In-charge of airport pickup.
• In-charge of receiving/sending documents / letters / fax, then distributing them to respective persons / departments.
• Checking bills and invoices for mailing and confirm with Accountant for payment
• Undertake other tasks as and when assigned by the Immediate Superior and / or the Management.

Yêu cầu công việc

• University Degree.
• Good command of written and spoken English.
• Excellent organization and administration skills.
• Good customer service skill.

Phúc lợi công việc

- 14 days full paid leave a year
- International Working Environment
- Be Trained

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 572 / 6
Logo Công ty Cổ phần Kinderworld Việt Nam (Kinderworld Vietnam JSC) Công ty Cổ phần Kinderworld Việt Nam (Kinderworld Vietnam JSC)
Gamuda Gardens 2 Road, Gamuda Gardens, Km 4.4 Phap Van, Hoang Mai District, Hanoi
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Reception Areas, Administration, Reception Welcome, Admin

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Receptionist (Cum Administrator)
Công ty Cổ phần Kinderworld Việt Nam (Kinderworld Vietnam JSC)
Nộp đơn