Mô tả công việc

Receptionist will be the first point of contact for our company so this role should have a friendly & pleasant personality, as this is also a customer service role. Receptionist’s duties and responsibilities are to ensure the front desk welcomes guests positively, and executes all administrative tasks to the highest quality standards.
(English required)
1. Warmly greeting walk-in clients and refer them to appropriate team.
2. Answering, screening and forwarding incoming phone calls
3. Tracking Out Going Registration List and do weekly report.
4. Ordering/buying stationery, accessories, daily commodities
5. Checking/handling with mailing and courier
6. General administrative and clerical support;
7. Other tasks are requested by Line Manager
8. Others as needed
9. Enter and track customer information based on available data

Yêu cầu công việc

KPI
1. Ensure 100% accomplishment of objectives
2. No serious mistakes which could severe loss and VIProperty reputation damage
3. Client and agent satisfaction 4+/5

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 347 / 1
Từ khóa:
Receptionist
Logo Công ty Cổ phần VIProperty Công ty Cổ phần VIProperty
Căn hộ C1-SH.09 Vinhomes Central Park 720A Điện Biên Phủ, Q.Bình Thạnh, Tp. HCM
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/04/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ, từ 23 tới 27 tuổi
Recruitment Receptionist
Công ty Cổ phần VIProperty
Nộp đơn