Mô tả công việc
  • Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face.
  • Respond promptly to customer inquiries.
  • Handle and resolve customer complaints.
  • Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries.
  • Provide pricing, quotation and delivery information.
  • Perform customer verifications.
  • Set up new customer accounts and update or maintain customer’s databases.
  • Process orders, forms, applications and requests.
  • Work with technical team to organize workflow to meet customer timeframes.
  • Direct requests and unresolved issues to the designated resource.
  • Manage customer’s accounts and service contract schedule documents.
  • Keep records of customer interactions and transactions.
  • Record details of inquiries, comments and complaints.
  • Record details of actions taken.
  • Prepare and distribute customer activity reports.
  • Manage administration.
  • Communicate and coordinate with internal departments.
  • Follow up on customer interactions, handle walk in sales, cool call.
  • Provide feedback on the efficiency of the customer service process.

* Work Location:

  • Tòa nhà Tecapro IT, Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, HCM
Yêu cầu công việc
  • Candidate must possess at least a Bachelor’s Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, Business Studies/ Administration Management, Marketing, Science & Technology or equivalent.
  • Required language(s): English, Chinese
  • At least 1 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Knowledge of customer service principles and practices.
  • Knowledge of relevant computer applications.
  • Knowledge of administrative procedures.
  • Numeric, oral and written language applications.

Special note:

  • Interpersonal skills.
  • Communication skills – verbal and written.
  • Listening skills.
  • Problem analysis and problem-solving.
  • Attention to detail and accuracy.
  • Data collection and ordering.
  • Customer service orientation.
  • Adaptability.
  • Initiative.
  • Stress tolerance.
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 441 / 0
Từ khóa:
sale admin
Logo Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ GTC Việt Nam Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ GTC Việt Nam
Lầu 2, Tòa nhà Tecapro IT, 18A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
28/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng
Tiếng Anh, Tiếng Trung

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Sale Admin
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ GTC Việt Nam
Nộp đơn