Mô tả công việc
  • Work closely customer request to check stock status, deliver the goods or place an order with oversea vendor.
  • Check the price list approved and does quotation. After that send out and follow up with customer
  • Work closely and coordinate with oversea vendor for processing the purchase order and get pricing approval
  • Support Import & Export documents / find and follow up forwarder to do shipment until delivery
  • Coordinate with engineer to support customer and arrange the goods to deliver onsite.
  • Follow up the service and fees for rental account
  • Do the summary of service and Return equipment with vendor
  • Assist Accountant team to issue invoice, make payment for vendor
  • Be responsible for stock list & inventory, follow the material balance, manage all equipment and goods arrive and sent out to customer; advise to place new order when necessary
  • Other duties assigned by the Manager
Yêu cầu công việc
  • Bachelor in Business Administration or related
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese
  • Management and organization skills, attention to details and manage time effectively
  • Hardworking, positive and high responsibility
  • Well organized & systemized filling documents
  • Work effectively and cooperatively with all departments, suppliers/vendors.
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 431 / 1
Logo Công ty TNHH Trends & Technologies Việt Nam Công ty TNHH Trends & Technologies Việt Nam
Phòng 601, Lầu 6 Tòa nhà Cienco 6, 127 Đinh Tiên Hoàng, Phường 3, Quận Bình Thạnh, TP. HCM
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/11/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Sales Admin
Công ty TNHH Trends & Technologies Việt Nam
Nộp đơn