Mô tả công việc

I. Reporting to: Chairman
II. Place of work: Head office (HCM City).
Address: 72, Nguyen Co Thach, An Loi Dong Ward, District 2, Ho Chi Minh City
III. Responsibility:
Taking responsible for assisting the secretary / administrative assignment for the Chairman
1. Profession tasks
- Bridge the gap, exchange, correspond the information between Departments and the Chairman, and greet guests of the Chairman.
- Communicate the information of the Chairman to the Departments and receive responses vice versa.
- Collect the information, report assignment implementation of the Department to the Chairman and recommend solutions.
- Receive and check documentations, official correspondence, reports, and plans that received from the Departments before submitting to the Chairman for approval.
- Assist the Chairman in internal and public relations.
- Arrange, register the agenda, prepare the documentations, and tasks content for the Chairman.
- Manage and archive documentations (hard copy) of the Chairman.
- Collaborate with the Departments to be informed, prepare documentation, create announcement, invitation and organize the meetings under the Chairman requirements.
2. General tasks
- Contribute to the development and implementation strategic plans and decisions of the Chairman to accomplish targets and performance of Loc Troi Group.
- Develop and maintain effective relations with stake holders in and out the Group and improve efficient strategic partners relations.

Yêu cầu công việc

- Graduate from University, major in Economics, Foreign trade or relative ones.
- Have five (05) years experience in Secretary of the Chairman/ CEO in majored Groups.
- Achieve general knowledge in economics and society.
- Have deep domain knowledge in administration management
- Foreign language: English translation skills (toeic: 850/ ielts:7.0)
- Computer skills : level A
- Have efficient communication skills, analyzation skills, problem solving skills, time management skills, organization skills.
- Have logical and systematical thinking skills, reports writing and summarizing skills.

Phúc lợi công việc

Cơ hội huấn luyện:
- Được đào tạo kiến thức chuyên ngành và thực tiễn trong quá trình làm việc.
- Được tham gia các lớp đào tạo định hướng nghề nghiệp của Tập Đoàn.
- Được đề xuất tham gia các lớp/chương trình đào tạo phát triển cá nhân.
Đồng nghiệp:
- Với cả trái tim và tâm huyết, chúng tôi chia sẻ với nhau và với người nông dân Việt Nam niềm hy vọng vào một cuộc sống ấm no, hạnh phúc cho hôm nay và sự đảm bảo cho các thế hệ mai sau.
Phúc lợi:
- Thưởng tháng 13, thưởng KPIs theo kết quả hoạt động kinh doanh.
- Tham gia Bảo hiểm sức khỏe
- Du lịch, khám sức khỏe hàng năm.
- Chế độ Công đoàn (hiếu, hỷ, ốm đau,..)
- Các khoảng thưởng, quà vào các dịp lễ - tết.
Phụ cấp khác: Phụ cấp điện thoại, cơm và công tác phí theo quy định của Tập Đoàn
Ngày nghỉ:
- Nghỉ thứ 7 và Chủ nhật hàng tuần
- Nghỉ các ngày lễ theo pháp luật hiện hành.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 470 / 3
Từ khóa:
Secretary thư ký
Logo Công ty CP Tập đoàn Lộc Trời Công ty CP Tập đoàn Lộc Trời
23 Hà Hoàng Hổ, P. Mỹ Xuyên, Tp. Long Xuyên, An Giang/ 72 Nguyễn Cơ Thạch, Phường An Lợi Đông, Quận 2, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/04/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam, từ 27 tới 40 tuổi
Secretary of Chairman
Công ty CP Tập đoàn Lộc Trời
Nộp đơn