Mô tả công việc

1. Handle student enrolment, programs consultations and sales activities

  • Introduce the company, clarify customers’ needs, get students’ information and give consultations
  • Arrange placement tests and deliver programs / course consultations
  • Sign up students and arrange payment for courses
  • Arrange class transfers, school fee refunds and savings, assign classes and level placement for students
  • Check the inquiries, follow up company and private class payments by bank transfer

2. Handle customer care activities

  • Handle customer complaints, customer requests
  • Update waiting lists and follow up booking lists, do the tele-sales and email to customers as requested
  • Receive customer payments and hand over cash balance to Accounting Department

3. Other administration tasks and as assigned by Center managers

Yêu cầu công việc
  • Have experience in counseling, advising and customer service is a plus
  • Be able to communicate and persuade customers directly and via phone
  • Male/female with good looking from 22 to 30 years old
  • Be able to work independently as well as in a team
  • Be available for shift working and working under pressure
  • Be able to communicate in English
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 441 / 0
Logo Công ty Cổ phần Tư Vấn Và Đào Tạo Quốc Tế ISE Công ty Cổ phần Tư Vấn Và Đào Tạo Quốc Tế ISE
Số 393 Điện Biên Phủ - Phường 04 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
18/01/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 30 tuổi
Senior Education Consultant (Sales Executive)
Công ty Cổ phần Tư Vấn Và Đào Tạo Quốc Tế ISE
Nộp đơn