Trợ lý bộ phận thu mua (ngành hàng thời trang)
Mô tả công việc
1. Main duties
- Create product code, make orders, adjust price in promotion on PROFIT system.
- Monitor coyness’s promotion program and support to work with suppliers based on Merchandiser requirement.
- Check merchandise at Selling Area, display goods on shelves.
- Check actual stock condition in warehouse, adjust the display if necessary, collect selling report from Operation and send to Merchandiser.
- Collect sales report for merchandiser team on PROFIT system.
- Send sales report and PO to concess, solve any arising discrepancies.
- Support for some paper work and the others
(Claim business trip and booking ticket, booking room)
- Communicate with OP team and get customer demand and feedback Merchandiser
Yêu cầu công việc
- University degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects.
- Show the passion of the merchandise career.
- Customer-focused.
- Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral).
- Good communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Strong analytical ability and good in data / figures.
- Abilities to use computer, office programs and database.
Phúc lợi công việc
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
27/07/2020
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Bất kỳ
Đại học
1 năm
Nam nữ, từ 25 tới 28 tuổi
Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam