Mô tả công việc

- Synthesizing, evaluating the operations of Company and Departments by reviewing their reports
- Supporting Chairman to supervise and work with Departments, ensuring that Chairman’s decisions and guidance are seriously announced and abided by
- Receiving and checking official correspondence, files, documents from Departments and Units directly under Company then submitting to Chairman for approval
- Suggesting solutions and assisting Chairman in internal and external relationships
- Receiving and registering work schedules of Chairman and partners
- Preparing, participating in meetings inside and outside Company according to Chairman’s requests
- Implementing other tasks when assigned

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s Degree (full-time study) in the following majors: Economics, International Trade, Laws
- Work experience: at least 3-6 years in related positions
- Skills: communication, oral production, presentation, planning and making reports
- Fluent in English (listening, speaking, reading, writing)
- Good at Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint
- Honest, enthusiastic, high responsibility, be able to work under high pressure
- Be able to go on business trips

Phúc lợi công việc

- Công ty cấp máy tính cá nhân
- Phụ cấp điện thoại
- Discount 50% khi sử dụng tại hệ thống nhà hàng Rita Võ

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 684 / 10
Logo Công ty TNHH Tập đoàn Rita Võ Công ty TNHH Tập đoàn Rita Võ
5A Đường 3 Khu phố 4, Phường An Phú, Q.2, TP.HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Trợ Lý

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trợ Lý Chủ Tịch (Assistant to The Chairman)
Công ty TNHH Tập đoàn Rita Võ
Nộp đơn