Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng (Senior Customer Care - HCM)
Mô tả công việc
· Manage and allocate tasks for team members.
· Training and coaching members.
· Evaluate team members performance.
· Recruit and supervise collaborators.
· Check attendance and process payroll for team members.
· Coordinate with other departments for related tasks.
· Control service quality
· Receive and respond to complaints from parents and students.
· Manage and control quality of Center’s events/club.
· Organize and manage classes.
· Regularly take care of students and ask for parents’ feedbacks.
· Regular monitor students progress.
· Ensure students retention as target.
· Other tasks assigned by Center Supervisor or Center Manager.
Yêu cầu công việc
· Good English communication
· Bachelor’s degree
· At least 2-year-working experience in control service quality and customer care
· Management or one year working experience with equivalent position.
· Good communication and problem-solving skill.
· Good customer care skill.
· Be able to make plans for team and track plans.
· Computer and office skills.
· Patience, good attitude, passion and dedication
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm cấp cao và BHXH đầy đủ và đóng 100% trong thời gian thử việc (2 tháng).
- Phụ cấp ăn trưa + điện thoại.
- Hổ trợ đến 90% học phí các khóa học Tiếng Anh tại Yola cho bản thân và gia đình.
- Trợ cấp du lịch/team building và 17 ngày phép năm.
- Công việc lâu dài, ổn định, nhiều cơ hội thăng tiến và định hướng phát triển rõ ràng cho từng cá nhân.
- Đánh giá năng lực và xét tăng lương mỗi 6 tháng để thăng cấp/thăng bậc lên các vị trí cao hơn.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
21/07/2020
Tp Hồ Chí Minh
Trưởng nhóm / ban
Bất kỳ
Cao đẳng
2 năm
Nam nữ
Công ty Cổ phần Giáo dục Yola