Mô tả công việc

- Handle export/import shipments fr/to Vietnam according to all given requirements and rules & regulations externally as well as internally.
- Liaise with booking team to secure space & arrange flight.
- Check with subcontractor for the best cost.
- Update cargo & documents status to customers and destination team.
- Checking and issuing all related docs for outbound & inbound shipment.
- Good knowledge about services information to provide best offers to customers.
- Solve problems with Airlines, Carriers, oversea Agents, Customers.
- Input all required data on the system and update it.
- Tracing/Updating and cooperate with worldwide agent network to handle shipments smoothly.
- Report to management in form of daily updates and proper accurate weekly/monthly report.
- Doing other works if required. Job Requirement - Bachelor degree in economics or related fields.

Yêu cầu công việc

- Over 2 years experience working at Hanoi office / Forwarding - Logistics company.
- Good command of English.
- Good skills of computers & Microsoft Office.
- Well organized and detailed, able to work under high pressure.
- Have strong organizational, grammar and communication skills.

Phúc lợi công việc

- 13rd salary.
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law.
- Professional, dynamic working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 612 / 0
Logo Công ty TNHH Cheonil Logistics Việt Nam Công ty TNHH Cheonil Logistics Việt Nam
A219/A220, Tháp The Manor, đường Mễ Trì - Phường Mỹ Đình 1 - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/02/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Phòng Xuất Nhập Khẩu
Công ty TNHH Cheonil Logistics Việt Nam
Nộp đơn