Mô tả công việc

- To develop and implementation marketing and promotion plan for the assigned brands/ products to achieve the annual targets, as agreed with MM

- To manage and track A&P funds to be within the marketing budget, as agreed with MM

- To monitor and analyze sell-out and sell-in data per region/ team to ensure the smooth implementation and successful execution of brand programs, recommend programs for growth and development

- To work side-by-side with related departments in developing product display, merchandising & point of sales materials and selling tool

- Liaison with brand principles to recommend/ follow up/implement agreed activities

- To contact with suppliers for getting quotation, mock-up and to manage POSM quantity

- Others works assigned by MM

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Marketing or Business Administration

- At least 5 years experience, 1-2 years as BM position for FMCG Leader companies

- Brand building & marketing operation activities (sampling, planogram standards...), and Trade marketing

- Able to work under pressure

- Good numeric skill

- Good team work and communication with other departments

- Good command of PowerPoint and Excel

- Good command of English

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 204 / 0
Từ khóa:
Brand Manager
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
322 Dien Bien Phu, Ward 22, Binh Thanh Dist., Ho Chi Minh City, Vietnam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
MarketingKhác

Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Brand Manager
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn