Mô tả công việc

1. Budget planning: Coordinating with all departments to sufficiently carry out budget planning
2. Analysis & Reporting: Engaging in data management; cost controlling; comparing and analyzing actual results with budgets and forecast; suggesting suitable solutions for issue; preparing detailed report monthly, quarterly and at the end of the year.
3. Risk management: Identifying and assessing potential risks
4. Investment: Assist in formulating company strategy in future, capital management
5. Other tasks are assigned by CEO

Yêu cầu công việc

1. Bachelor Degree in Finance, Accounting or Auditing
2. At least 3 years experience in working in financial analysis
3. Strong analysis skill in corporate finance
4. A good ability to use the computer tools (Excel) is necessary
5. Fluent in English

Phúc lợi công việc

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 393 / 2
Logo Công ty TNHH Lock & Lock HCM Công ty TNHH Lock & Lock HCM
Tầng 9, số 77, Đường Hoàng Văn Thái - Phường Tân Phú - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/10/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Chuyên viên


Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Chuyên Viên Phân Tích Tài Chính (Financial Analyst)
Công ty TNHH Lock & Lock HCM
Nộp đơn