Mô tả công việc

- Trouble shooting for technical problem at customer sides
- Analyzing quality datas/ trend and prevention of quality risks
- Communications with overseas customer regarding technical (POLED) issues
- Manapower management

Yêu cầu công việc

- University graduation and above
- Major: Engineering (Electronics, Electrics and Electronics, Chemical, Physics,...)/ Business Administration/ Finance, Economics,...
- Gender: Male/ Female
- English is must. Literacy in other language is preferable: Chinese, Korean, Japanese,...
- At least 5 experiences in technical or management
- Customer's satisfaction strong mindset, strong communication skills
- Very good leadership skills with high integrity, commitment, communication, and interpersonal ability.
- A supportive and win-win person.
- An result-oriented person with good ability of MS office, especially Power Point.
- A team-player but can work independently.
- Can take usual business trips and work under high pressure

Phúc lợi công việc

- Exchange added in the interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 327 / 0
Logo Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng
Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Lê Lợi, Huyện An Dương, Hải Phòng, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/12/2019

Nơi làm việc
Hải Phòng

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh, Tiếng Hoa, Tiếng Hàn, Tiếng Nhật

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Customer Service Part Leader
Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng
Nộp đơn