Mô tả công việc

• The custodian for Lazada brand equity across channels, touchpoints, on always-on manners and for all campaigns.
• Taking the lead on branding projects to increase Lazada brand image and affinity amongst all stakeholders - shoppers, sellers and community.
• Driving concept, planning and operation management for brand-related activities including in-house planning and agency management.
• Coordinating and planning execution across multiple functional teams to meet deadlines and add value to Marketing team and Lazada.
• Initiating new ideas for test & learn.
• Assisting Head of Branding on other assigned tasks.

Yêu cầu công việc

• BA/MBA Business/Marketing educational background.
• At least 4 - 5 years of experience in brand management.
• Experience in ecommerce or retail is a plus.
• Marketing operational hands-on experience.
• Attention-to-detail, conceptual and structural skill.
• Problem solving, multi-tasking ability to fit into high-speed business pace and fast-changing system.
• Strong presentation, negotiation, leadership and interpersonal skills.

Phúc lợi công việc

• Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 578 / 0
Logo Công ty TNHH Chuyển Phát Nhanh Lazada Việt Nam Công ty TNHH Chuyển Phát Nhanh Lazada Việt Nam
Tầng 19-20, Saigon Center - Tháp 2, 67 Lê Lợi - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
05/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
4 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Digital Marketing Executive
Công ty TNHH Chuyển Phát Nhanh Lazada Việt Nam
Nộp đơn