Mô tả công việc
  • Welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries.
  • Handle all incoming and out-going mails, keep track and record.
  • Coordinate meeting rooms bookings and make sure meeting rooms are supplied with necessary items.
  • Ensure the office is clean & neat.
  • Prepare for the On-boarding /leaving process.
  • Assist in updating special leave, unpaid leave and annual leave.
  • Manage in the repair and maintenance of office equipment.
  • Check and order drinks and food supplies.
  • Order office supplies and monitor inventory.
  • Assist in organizing company’s events such as YEP, staff’s birthday, company outings , etc...
  • Update notice board.
  • Manage and take payments for services and products.
  • Create a productive working environment.
  • Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve company’s goals.
Yêu cầu công việc
  • Ability to do multi-task and prioritize work.
  • Attention to detail and problem-solving skills.
  • Time management skills.
  • Communication skills.
  • Good at organizing and planning skills.
  • Proficient in MS Office.
  • Bachelor degree.
Phúc lợi công việc
  • Basic salary, 13th month salary.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 464 / 4
Logo Công ty Cổ phần YOUNET Công ty Cổ phần YOUNET
Lầu 2 Lữ Gia Plaza, Số 70 Lữ Gia - Phường 15 - Quận 11 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
22/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Lễ tân - Tiếp tân

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Lễ Tân (Kiêm Admin)
Công ty Cổ phần YOUNET
Nộp đơn