Mô tả công việc

• Responsible for handling general affairs and office management, e.g. photocopy machine, printer, telephony, electricity, water.
• Interface with internal employees regarding general affairs and administrative support functions.
• Procurement/inventory control of office stationaries.
• Record keeping of office assets (E.g. workstation labels, desktops/laptops labels etc...).
• Coordinate travel arrangements (E.g. hotel reservation, transport/taxi etc...).
• Assist with preparing reimbursement, voucher and other claim.
• Other related tasks assigned.
• Conducting market research to identify new business opportunities.
• Other tasks as required.

Yêu cầu công việc

• 1 - 2 years of experience in administration in foreign company.
• English : Good written and verbal communication skills.
• Candidates who can speak Korean are preferred.
• Proficient in Microsoft Office.
• Excellent analytical, problem-solving and management skills.

Phúc lợi công việc

• Salary range: VND 7.000.000 ~ 10.000.000.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 441 / 0
Logo Công ty TNHH Airquay Vina Công ty TNHH Airquay Vina
Tầng 4, tháp B, tòa nhà Golden Palace - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/02/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Nhân Viên Admin
Công ty TNHH Airquay Vina
Nộp đơn