Mô tả công việc

- Work with overseas offices/agents on sending and receiving documents
- Check all relevant documents, debit note, credit notes, house bill of lading, master bill of lading, cargo manifest,… for accuracy
- Prepare documents (D/O, arrival notice…), upload cargo manifest to customs system, release related documents and ensure smooth cargo delivery.
- Update shipment status into the system
- Create and update costing and billing into the system
- Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner.
- Report to Team Leader.
- Finish other tasks as assigned by Team Leader/General Manager
- More details shall be discussed during the interview.

Yêu cầu công việc

- University/College graduation with major in Foreign Trade/ Economic/Import – Export
- Over 01 years’ experience in Logistics/Freight forwarding/Import – Export preferred.
- Highly responsible, careful,
- Good communications skill.
- Work independently or in a group with high pressure; work overtime when necessary.
- Use Microsoft Office, E-mail, Internet,…proficiently
- Knowledge or experience in IFsystem is a plus
- Good communication in English

Phúc lợi công việc

- Discuss during the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 243 / 1
Logo Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Phòng số 3, Lầu 3, Toà nhà Broadway D, 152 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Nhân Viên Chứng Từ
Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Nộp đơn