Tuyển dụng Receptionist Cum Admin
Chi nhánh Long Bình Công ty TNHH OLAM Việt Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 1 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Phúc lợi dành cho bạn
lương tháng 13
Mô tả công việc
1/ Job Purpose:
- This position attached to HR and Administration Team at the HCMC Office. As the front of house and often first point of contact for external visitors, receptionist is the first person for any visitors to the office or anyone contacting an organization, so being well-presented and polite are pivotal traits. A Receptionist also maintains security by logging all visitors and possibly issuing visitor passes, plus provide support to the HR team as required.
2/ Job duties & Responsibility
Receptionist tasks: receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending document, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people
- Ensure knowledge of staff movements in and out of organization
Admin tasks:
- Make sure the office run smoothly, work with suppliers to get the best rate, solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationary, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
- Payments: process all the payments on time (include monthly payments and others necessary payments)
- Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
- Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats
- Arrange for visiting plan for guest (pick up, transportation, accommodation…)
- Order beverage and food for guest and expats when needed.
- Support all the expats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
- In charged for Zoom meeting
- Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Yêu cầu công việc
- Education/Academic: College/Bachelor's degree preferably in Hospitality, HR, Business Administration/ Languages
- Female only.
- Language/Computer Proficiency: Competent communication in Business English is required.
- Good at Excel, Words, PowerPoint and other office computer skills.
- Technical Skills/Competencies: Teamwork player, relationship building, and coordinative skills; must be able to work with diverse team members across locations.
- Behavioral Competencies: Honest, dedicated, hard-working, can-do attitude, pleasant organization and team work skills
- Work Experience: 0-2years.
Phúc lợi công việc
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 530 / 0
Chi nhánh Long Bình Công ty TNHH OLAM Việt Nam
KCN Tân Cảng Long Bình, công ty Olam Hạnh Nhân, nhà máy kho B7, kho Tiến Nga, ấp Tân Cang, Phước Tân, BH, ĐN
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
12/03/2019
12/03/2019
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nữ, từ 23 tới 28 tuổi
Nữ, từ 23 tới 28 tuổi
Nhân viên kinh doanh xuất khẩu
Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Nam Thái Sơn
Nhân viên pháp lý, Thực tập sinh
Văn phòng Luật sư Uy Dũng
Chuyên viên Pháp chế
Công ty TNHH Tư vấn - Thiết kế - Xây dựng Phú Gia Hòa
Cần tuyển Thực tập sinh văn phòng công chứng
Văn Phòng Công Chứng Lê Ngọc Bích Ngân
Chuyên viên pháp lý M&A, Trưởng nhóm pháp lý M&A
Công ty Cổ phần Đầu tư và Kinh doanh Golf Long Thành
Thực tập sinh Pháp lý (Legal Intern - Hà Nội)
Công ty Luật TNHH Phước và Các Cộng sự
Chuyên viên Nhân sự
Công ty Cổ phần Đầu tư Quang Điện ICan
Kế toán Kho (Warehouse Accountant - Hợp đồng 6 tháng)
Công ty Cổ phần Giao nhận hàng hóa Jupiter - Pacific
Chuyên viên Nhân sự
Công ty Cổ phần Karofi Holding
Chuyên viên Tuyển dụng Cao cấp
Công ty Cổ phần Karofi Holding
Tuyển dụng Receptionist Cum Admin
Chi nhánh Long Bình Công ty TNHH OLAM Việt Nam
Nộp đơn
Chi nhánh Long Bình Công ty TNHH OLAM Việt Nam