Mô tả công việc

- Assist the CEO with daily admin tasks that include managing an active calendar, arranging travel itineraries, agendas, and documents for meetings.
- Assist the CEO in coordinating/managing multiple projects (consulting, solution implementation, marketing, investment, etc.)
- Prepares for the meetings, designates, and follows up on assigned action item
- Provide assistance as needed to front desk operations to include but is not limited to, answering phones, accepting packages and other deliveries, greeting and communicating with partners, customers, guests.
- Work directly with senior-level staff both internally and externally.
- Perform other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

- Proficiency working with GSuite (Google docs, sheets, slides, calendar) and MS Office (PowerPoint, etc.)
- Fundamental task/timeline/project management skills
- Desire to be proactive and create a positive work environment for others
- Prior administrative experience, or excellent organizational skills
- Ability to learn new things fast with minimum guidance
- Detail-oriented
- Good English is preferred

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 587 / 8
Logo Công ty Cổ phần Gia Khánh Decor Công ty Cổ phần Gia Khánh Decor
Khu đô thị Sala, 77 Nguyễn Cơ Thạch, Phường An Lạc Đông, Quận 2, TPHCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
20/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Trợ Lý
Công ty Cổ phần Gia Khánh Decor
Nộp đơn