Mô tả công việc
  • Act as the point of contact among managers, employees, clients and other external partners.
  • Manage information flow in a timely and accurate manner.
  • Manage CEO’s calendars and set up meetings.
  • Make travel and accommodation arrangements.
  • Prepare weekly, monthly or quarterly reports as request from CEO.
  • Oversee the performance of other clerical staff.
  • Format information for internal and external communication - memos, emails, presentations, reports.
  • Take minutes during meetings.
  • Cooperate with Admin Specialist to organize and maintain the office filing system.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor degree in Business Management, Finance-Banking or related industry.
  • Work experience as an Executive Assistant, Personal Assistant or similar role in Banking, Finance or Insurance is a great advantage.
  • Excellent MS Office knowledge.
  • Outstanding organizational and time management skills.
  • Familiarity with office gadgets and applications e-calendars and copy machines.
  • Excellent verbal and written communications skills in English and Vietnamese.
  • Discretion and confidentiality.
  • Willing to work in a fast-paced start-up working environment.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 960 / 5
Logo Công ty TNHH Gofingo Việt Nam Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Trợ lý

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Trợ Lý Giám Đốc Điều Hành
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn