Mô tả công việc
  • Searching for and developing new customers in different Channels (MT, GT, B2B). Generating Leads offline and online and document all Customer Information in CRM System.
  • Establish, Implement and Track Sales plans and review causes of deviation.
  • Customer management – building and maintaining relationship, support negotiation on terms and condition.
  • Cooperate with Marketing to implement activities such as promotion, POSM Solutions and merchandising, events in order to boost sales.
  • Coordinate with internal departments to support customer’s business needs and requirements. Solve problems related to customer requirements such as samples, orders, deliveries.
  • Provide Reporting, weekly and monthly information to company management on sales goals, competitor information, market changes and other important information.
  • Keep abreast of local market trends and grasp sales opportunities proactively to achieve targets.
Yêu cầu công việc
  • Passion to sell and exploring Business Development - at least 1 year of relevant working experience.
  • Experience in household categories and related Categories of Uncle Bills is a plus.
  • Sales, Planning, Reporting, Analyzing, Customer care skills.
  • Good communication: listening & presentation.
  • Smart & flexible in working & result oriented.
  • Motivation: independent and self-motivated, willing to learn.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 315 / 0
Logo Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Số 191B Nguyễn Văn Hưởng, Phường Thảo Điền, Quận 2, Tp.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Giám Sát Kinh Doanh
Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Nộp đơn