Mô tả công việc

• Timely update import duty/ policy/ standard... related to Hai Li products.
• Negotiating skill with Suppliers, Customer, the Gov, authorities.
• Control, manage the sales, stock, import accordingly.

Yêu cầu công việc

• 3 years’ experience of Import (import procedures, customs clearance, customs negotiation, e - customs declaration).
• Good English - speaking, writing, negotiating, presentation.
• Can go on business trip if required, can work over time if required.
• Computer skills: Words, Excel, Power point.
• Hard working, team work, assistant to Manager.
• For lady candidate, not pregnant in the first 2 years (commitment).
• Ứng viên gởi hồ sơ tiếng Anh + hình.
• Nêu rõ mức lương mong muốn.

Phúc lợi công việc

• Môi trường làm việc chuyên nghiệp và năng động.
• Trao đổi khi phỏng vấn.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 417 / 2
Logo Công ty TNHH Hải Li Công ty TNHH Hải Li
Số 12 đường D1 khu dân cư Him Lam - Phường Tân Hưng - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Import - Export Executive
Công ty TNHH Hải Li
Nộp đơn