Mô tả công việc
  • Monitors and evaluates overall system to ensure optimum performance (i.e., PABX, switches, routers and telco links).
  • Performs scheduled software and hardware maintenance such as backing up data, conducting virus scans, and repairing PCs and other peripherals to prevent corrective problems in the system.
  • Installs software and networks in offices and plants.
  • Provides assistance to various departments in analyzing hardware issues and recommending appropriate solutions.
  • Reports directly to the IT Technical Support Lead.
  • Performs other related duties as assigned by IT management.
Yêu cầu công việc
  • Graduate of any degree preferably in IT or business or completed technical certifications in the field of Information and Communication Technology
  • At least 1-year experience working as helpdesk support or equivalent
  • Network or computer hardware certifications is an advantage
  • Good command of English
Phúc lợi công việc
  • Having chances to get attractive company bonus every month/year
  • Company trip once a year + Joining party
  • Salary and position is reviewed 1 time a year
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
  • Dynamic and sociable working environmen
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 384 / 0
Từ khóa:
Kỹ Thuật Viên IT
Logo Công ty TNHH URC Việt Nam Công ty TNHH URC Việt Nam
Số 42 VSIP Đại lộ Tự Do, VSIP 1, Thuận An, Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/11/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Kỹ Thuật Viên IT (IT Technician)
Công ty TNHH URC Việt Nam
Nộp đơn