Mô tả công việc

- Manage phone-calls and correspondences (mail, letter, packages, etc.)
- Track stocks of office supplies and place orders when necessary
- Support budgeting and bookkeeping procedures
- Organising travel and accommodation for staff and customers (if needed)
- Track employees working hours in office monthly and submit to HR at the end of every month;
- Assists sale engineers to prepare tender documents, preparing QC/QS of jobs
- Handle all payments of the office with HO.
- Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies.
- Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned.
- Other tasks assigned by GM or HR from HO.

Yêu cầu công việc

- University/ college degree in business administration, English or similar
- At least 2 years of experiences in a similar position.
- Good knowledge of administrative and clerical procedures
- Proficient in English both spoken and written
- Good communication and organizational skills.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 487 / 1
Logo Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings) Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Phòng 701, Lầu 7th, C.T Plaza Tân Sơn Nhất, 60A Trường Sơn, Q. Tân Bình
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
16/06/2020

Nơi làm việc
Đà Nẵng

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển mới Admin Staff (Temporary 6 Months)
Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Nộp đơn