Tuyển mới HR Administrator
Mô tả công việc
Recruiting:
- Follow up the recruitment process: manage recruitment posts, screen CVs, ….in IT or Software Engineer positions.
- Build up and maintaining good relationship with universities or suitable channels to support for recruiting activities and branding to attract qualified candidates
- Build talent pool through activity on various channels and social media (LinkedIn, Facebook, etc.)
- Work with agency, headhunters for smooth recruitment.
- Schedule the interview time.
- Conduct staff on-boarding, orientation for new hired or off-boarding.
Admin:
- Prepare all payment requests
- Work with Bao Viet insurance about changing, contracts, papers and process
- Manage stationery, company assets, IT equipment
- Prepare budget for company activities (team building party, business trip, …)
- Go to supermarket buying F&B for pantry monthly
- Plan and manage estimated expense Budget at the beginning of each month
HR:
- Build HR policies and procedures
- Compose the documents about company’s statues and regulations (required from VN labor law)
- Compose all required forms, documents, decisions and announcements for company organization under Vietnam law in both Vietnamese and English
- Do the payroll and Social Contribution and PIT issues, TAX Department and Payslip .
Accounting:
- Collect all invoices from external suppliers, store and classify all the invoices and documents for account tracking
- Manage and record internal expenses on accounting software – Xero
- Conduct the transfer manually for all payments (salary, office rent, telephone, internet, social contribution, trade union fee, tax, business trip expenses ....)
- Make report of Office Expenses and Petty Cash
- Translate all Accounting reports including the Journal, Ledger, Additional Balance Sheet, ....
- Work on the process for official invoices between 2 Upskills (Principal Contract)
- Review the service contracts with all suppliers, services and landlord
Yêu cầu công việc
- Trao đổi khi phỏng vấn
Phúc lợi công việc
- Trao đổi khi phỏng vấn
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 568 / 4
Từ khóa:
HR Administrator
Công ty TNHH Upskills Việt Nam
Lầu 6, Tòa Nhà CNC, 8-10 Nguyễn Bá Tuyển, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Ngày đăng tuyển
07/04/2020
07/04/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Y Khoa Sài Gòn
Chuyên viên Hành chính Nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Y Khoa Sài Gòn
Nhân viên Chăm sóc khách hàng (Đi làm ngay tại Quận 5)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Y Khoa Sài Gòn
Regulatory Affairs Intern
Công ty TNHH Qualtech Consulting
Tuyển Thực tập sinh (Có lương - Thủ Đức)
Công ty Cổ phần dịch vụ xây dựng địa ốc An Trường Thịnh
Nhân viên Pháp chế (Kiêm Kiểm soát nội bộ)
Công ty Cổ phần Upharma
Chuyên viên cấp phép dự án
Công ty Cổ phần Thiết kế và Xây dựng Giza Việt Nam
Trưởng phòng Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Thiết kế và Xây dựng Giza Việt Nam
Chuyên viên ISO (Kiêm Thanh tra tuân thủ)
Công ty Cổ phần Thiết kế và Xây dựng Giza Việt Nam
Regulatory Affairs Intern
Công ty TNHH Qualtech Consulting
Việc làm tương tự
Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Nhân viên kế toán (Thuế TNCN)
Công ty Cổ phần May mặc Bình Dương
HR Staff
Công ty TNHH Hệ thống Truyền động Nidec (Việt Nam)
Trưởng phòng Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Thiết kế và Xây dựng Giza Việt Nam
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Y Khoa Sài Gòn
Tuyển mới HR Administrator
Công ty TNHH Upskills Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Upskills Việt Nam