Mô tả công việc
  • Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating smoothly.
  • Manage office supplies inventory and place orders as necessary.
  • Support departments, BOD in welcoming visitors and make the meeting room arrangements.
  • Handle office layout planning and office moves, and with managing and maintaining IT devices & budget.
  • Identify opportunities for process and office management improvements.
  • Provide other administrative support as necessary, including scheduling group meetings, maintaining calendars, doing research, and creating reports.
  • In charge of company activities including monthly party, birthday party, quarterly meeting, YEP, company trip, team building, etc...
  • Take lead of culture activities: employee engagement activities or events to connect the team; preparation for welcoming new team members, etc...
  • Other tasks assigned by Line Manager.
Yêu cầu công việc
  • At least 5 years of work experience in an administrative/office management role.
  • Must have exceptional attention to detail.
  • Strong organizational and time management skills, and ability to prioritize.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong problem-solving skills and analytical abilities.
  • Proficient with Microsoft Office and Google products.
  • Good command of English.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company,
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 329 / 3
Logo Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nữ, từ 28 tới 35 tuổi
Tuyển Nhân Viên Admin
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Nộp đơn