Mô tả công việc

- Receiving and handling dossiers related to procedures for applying for Land Use Right and Housing Ownership Certificates for customers;
- Performing general administrative tasks including office stationery, printing, scanning and copying document and facilities;
- Implementing other tasks assigned by direct manager;

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree of Law
- Minimal 2 years experience prefer in real estate;
- Good command of English;
- Careful, detailed, thorough and trasparent.

Phúc lợi công việc

- Good working environment;
- Enjoy the full range of labor law;

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 287 / 1
Logo Công ty TNHH Phát triển Khu Đô thị Nam Thăng Long Công ty TNHH Phát triển Khu Đô thị Nam Thăng Long
Khu Văn phòng Dự án, Giai đoạn 2 Dự án Khu Đô thị Nam Thăng - Phường Xuân Đỉnh - Quận Bắc Từ Liêm - Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
01/11/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Hành Chính (Admin Staff)
Công ty TNHH Phát triển Khu Đô thị Nam Thăng Long
Nộp đơn