Tuyển Nhân Viên Nhân Sự (HR Staff - Payroll)
Mô tả công việc
- Manage Employee working hours and leave on the online system
- Checking Timesheet data for making payroll.
- Manage employee data.
- Managing things relating to Insurance card, Insurance book and insurance regime for all employees
- Making Decision on labor contract's termination, procedures, sufficient payments and documents related to leaving employees.
Yêu cầu công việc
- Bachelor Degree in Administration, Business Management,English language or related field.
- Good knowledge of labor law, regulations on wages, insurance.
- Ability to control documents carefully
- Ability to arrange works to keep the deadline
- Good communication skill in English
- Ability to work individually and teamwork
- Being self- motivated
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm theo quy định
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
- Chế độ tập thể dục
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
Nhân Viên Nhân Sự09/11/2019
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Tiếng Anh
Bất kỳ
Đại học
Nam nữ
Công ty Obayashi Việt Nam