Mô tả công việc

- Find new prospects, update customer database
- Prepare weekly sales report: weekly & monthly sales report. Make regular reporting as requested by Management
- Prepare sales kits, documents, contracts related to department.
- Settle and satisfy customers’ requests within the authorized power
- Process and control department’s payment plan and record all expense.
- Support admin jobs for department.
- Follow up and collect market information, market demand, and customers’ feedback.
- Receive, record customer information/ feedback to relative person.
- Other responsibilities as assign by BOD or superior.
- Interpretation support by English with foreign staff

Yêu cầu công việc

- Good office tools (Word, Excel, PowerPoint)
- Good command in English
- Working under pressure and multi-task
- Organized & focus on details

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 288 / 1
Từ khóa:
sale admin
Logo Công ty TNHH Dịch vụ Ăn uống Ba Sao Công ty TNHH Dịch vụ Ăn uống Ba Sao
38 Bà Triệu, Hàng Bài, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/12/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàngKhác

Kỹ năng
Tiếng anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Sale Admin
Công ty TNHH Dịch vụ Ăn uống Ba Sao
Nộp đơn