Mô tả công việc
  • Ensure the information of Purchase Order is processed accurately.
  • Call/Emailing to customers to confirm the fax reception (Order).
  • Ensure the delivery of goods is made on time with the exact ordered products.
  • Send emails with monthly/weekly promotions.
  • Follow up when receipts of a new client demand (Price list, contract, etc... > see Classic Fine Foods example).
  • To advise the Sales Manager of any significant issues either within the company or from customers which might impact the business.
  • Process credit note, returns , claims, transactions.
  • Cooperating with other departments to ensure the efficient functioning of HoReCa Food team.
  • Keep all internal information confidential.
Yêu cầu công việc
  • University degree.
  • Minimum 2 years’ experience at the same position in FMCM company.
  • Knowledge of all laws and regulations relating to import products.
  • Good communication and negotiation.
  • Very details on documents.
  • Ability to work under high pressure.
  • Assertive, dynamic, politeness, honesty and good learner.
  • Good command of English in writing & speaking.
  • Proficient with Excel, Words & PowerPoint.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 608 / 0
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Sales Admin
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn